10.04.2018
Kampania promująca sekcję naszej strony internetowej, poświęconą finansom osobistym, została nagrodzona Internet Advertising Competition Award 2018 (IAC Award) aż w dwóch kategoriach: „Best Blog Online Campaign” (najlepszy blog) oraz „Best Investment Online Campaign” (najlepsza kampania wspierająca inwestowanie online).
IAC Awards to międzynarodowy konkurs branżowy w całości poświęcony reklamie online. Od 1999 r. nagrody przyznaje amerykańska organizacja Web Marketing Association. Jej celem jest ustanawianie wysokich standardów w obszarze marketingu internetowego oraz tworzenia korporacyjnych stron www. Misją IAC Awards jest uhonorowanie najlepszych i najciekawszych kampanii reklamowych online.
Kampania sekcji „Finanse po godzinach” na www.nntfi.pl została zrealizowana przez NN Investment Partners TFI we współpracy z zespołem SEO i content marketing agencji Think Kong. - Całoroczne działania, których osią był firmowy blog edukacyjny pomogły nam dotrzeć do młodych osób zainteresowanych inwestycjami oraz zwiększyły widoczność firmy w wynikach wyszukiwania Google. Bezpośrednim efektem kampanii był aż 25-procentowy wzrost liczby rejestrów funduszy inwestycyjnych zakładanych przez gości trafiających na stronę www.nntfi.pl z wyników wyszukiwania związanych z tematami inwestowania, oszczędzania i finansów osobistych – komentuje Magdalena Markowska, dyrektor marketingu i komunikacji w NN Investment Partners TFI.
- Ogromne podziękowanie dla całego zespołu marketingu za tworzenie angażujących i inspirujących treści oraz dla działu prawnego i compliance za sprawną weryfikację artykułów. W szczególności podziękowania i gratulacje kieruję do Tomka Smala za aktywne zarządzanie sekcją i doskonałą współpracę z agencją oraz do Andrzeja Zasowskiego i Macieja Jacewicza po stronie Think Konga - dodaje Markowska.