Posłuchaj odcinek
Inne platformy:
25.05.2020
W drugim nagraniu z cyklu „Inwestowanie po Prostu” wzięliśmy na warsztat pracownicze plany kapitałowe (PPK). Postanowiliśmy odpowiedzieć na pięć pytań o PPK, które najczęściej zadają ich Uczestnicy dzwoniąc pod infolinię NN Investment Partners TFI. Te pytania to:
- Nie otrzymałem danych do logowania na platformę NNTFI24.pl - PINu/loginu. Kiedy zostały wysłane?
- Opcja „zapomniałem hasła” nie odblokowuje dostępu do NNTFI24.pl - co mam zrobić?
- Dlaczego nie widzę jeszcze rachunku bankowego, który dodałem przez platformę NNTFI24.pl i otrzymałem zwrot przelewu weryfikacyjnego?
- Dlaczego nie widzę środków, które pracodawca potrącił już z mojego wynagrodzenia? Dlaczego tak późno są one widoczne?
- Kiedy są wypłacane dopłata powitalna i dopłaty roczne? Dlaczego ich nie widzę?
Podziel się: