Inspektor Ochrony Danych Osobowych
iod@nntfi.pl
ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa
Po przejściu przez proces rejestracji w serwisie NN TFI24 w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych otrzymasz Numer Uczestnika i hasło startowe. Możliwą przyczyną problemów z otrzymaniem wiadomości SMS mogą być: podany nieprawidłowy lub nieaktualny numer telefonu komórkowego przy rejestracji, przepełniona skrzynka odbiorcza w telefonie lub problem z dostarczaniem wiadomości SMS po stronie operatora telefonii komórkowej W takim przypadku prosimy o kontakt z naszą infolinią 801-690-555 aby ustalić dokładną przyczynę problemu.
Niestety, zapomnianego Numeru Uczestnika nie można odzyskać online. W tym celu musisz skontaktować się z naszą infolinią pod numerem telefonu 801 690 555 (pn.-pt.: 8:00-20:00; sobota: 9:00-14:00). Po przeprowadzeniu weryfikacji możliwe będzie odzyskanie Twojego Numeru Uczestnika. Informacja ta zostanie Ci przekazana na adres korespondencyjny przypisany do Twojego Numeru Uczestnika.
Jeżeli zapomniałeś nadane przez Ciebie hasło do logowania oraz danych wymaganych przez serwis do weryfikacji dostęp do serwisu możliwy jest po kontakcie z naszą infolinią pod numerem telefonu 22 541 75 11. Po przeprowadzeniu weryfikacji możliwe będzie odblokowanie dostępu oraz otrzymanie nowego hasła startowego, którego zmiana będzie wymagana przy najbliższym logowaniu się.
Hasło do pierwszego logowania w NN TFI24 jest zawsze wysyłane numer telefonu podany przy rejestracji. Nie należy go kasować, ponieważ jest ono także numerem PIN do realizacji zleceń telefonicznych. Jeśli zgubiłeś lub skasowałeś hasło do pierwszego logowania musisz skontaktować się z naszą infolinią pod numerem telefonu 22 541 75 11. Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-14:00.
W nowym serwisie transakcyjnym NN TFI24 zdecydowaliśmy się zrezygnować z hasła maskowanego na rzecz tradycyjnego wpisywania hasła.
Hasła maskowane mogą powodować obniżenie bezpieczeństwa (użytkownicy zapisują hasła, aby np. policzyć litery), a już na pewno nie są blokadą nie do przejścia przez atakujących. Przede wszystkim głównym problemem jest MALWARE. Oprogramowanie to potrafi wymóc na użytkowniku by próbował wpisać swoje hasło ponownie stosując następujące metody:
- prosząc użytkownika o logowanie się kilka razy, za każdym z inną maską
- wyświetlić komunikat o błędnym haśle i wyświetlić ponownie formatkę logowania pytając o inne znaki,
- zasymulować awarię aplikacji i wylogowanie użytkownika, wyświetlić ponownie formatkę logowania,
- zasymulować konieczność zmiany hasła po logowaniu (przy tej operacji hasło podawane jest w całości)
Dzięki zabiegom wymienionym powyżej szkodliwe oprogramowanie uzyskuje dostęp do pełnego hasła w bardzo szybki i łatwy sposób. Patrząc na problem globalnie i mając po jednej stronie zyski wynikające z zastosowania hasła maskowanego, a z drugiej "umiarkowaną" wygodę rozwiązania, postanowiliśmy zmienić hasła maskowane na zwykłe. Zysk nie uzasadnia kosztów.
Logując się do systemu NN TFI24 należy pamiętać o przestrzeganiu ogólnych zasad bezpieczeństwa związanych z logowaniem.
Poprawne zalogowanie się za pierwszym razem wymaga podania Numeru Uczestnika, który otrzymałeś w mailu po rejestracji oraz hasła startowego, które otrzymałeś w wiadomości SMS. Jeśli po wpisaniu Numeru Uczestnika i hasła startowego widzisz komunikat o błędzie podczas logowania, to w pierwszej kolejności sprawdź poprawność wprowadzanego Numeru Uczestnika oraz upewnij się, że poprawnie wprowadzasz hasło startowe, a następnie ponów próbę logowania.
W kolejnych logowaniach konieczne będzie użycie Twojego Numeru Uczestnika oraz hasła, które ustaliłeś podczas pierwszego logowania.
Jeżeli trzykrotnie błędnie wprowadziłeś hasło dostęp do serwisu NN TFI24 dla podanego Numeru Uczestnika zostanie automatycznie zablokowany. Wtedy najszybszym sposobem na odblokowanie dostępu jest skorzystanie z opcji „Odblokuj dostęp”, która znajduje się na głównej stronie. W formularzu będziesz musisz podać swoje dane i kliknąć „Dalej”. Po pomyślnej weryfikacji wiadomość z nowym hasłem zostanie do Ciebie przesłana wiadomością sms na numer telefonu podany przy rejestracji.
Jeśli mimo wprowadzonych poprawnych danych błąd występuje ponownie prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem telefonu 801 690 555. Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-14:00.
Logując się do serwisu NN TFI24 warto pamiętać o następujących zasadach:
zobacz mniej