<iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-TK4BMS" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"> Inwestowanie Po Prostu #2
NN TFI Investment Partners
Notowania
 

Inwestowanie Po Prostu #3

Posłuchaj odcinek


 

Inne platformy:

 

27.07.2020

W trzecich „Inwestycjach po Prostu” kontynuujemy wątek pracowniczych planów kapitałowych (PPK). Tym razem zajęliśmy się kwestiami nurtującymi PRACODAWCÓW, natomiast pracowników zachęcamy do odsłuchania poprzedniego odcinka. Większość wątpliwości, które rozwiewamy tutaj, dotyczy zleceń składanych za pośrednictwem platformy PPK Online służącej do zarządzania PPK w firmie. Te pytania to:

  1. Skąd użytkownicy PPK Online mają wiedzieć, dlaczego wystąpiła nadpłata?
  2. Dlaczego niektóre rekordy z listy składkowej zostały odrzucone? Dlaczego nie rozliczono niektórych wpłat dla pracowników?
  3. Skąd się bierze komunikat o anulowaniu listy składkowej lub o zwrocie przelewu z wpłatami?
  4. Skąd mam wiedzieć, czy zaczytał się plik z aktualizacją danych?
  5. Czy przesłany plik składkowy zostanie rozliczony?
  6. Jak mogę dokonać korekty składek?
  7. Dlaczego nie zaczytały się rezygnacje?
  8. Dlaczego nie widać od razu zmian, które zostały wprowadzone w portalu pracodawcy?