Nowe NNTFI24.pl

wygodnie, nowocześnie i przejrzyście

Już jest!

 

uruchomiliśmy dla Ciebie nowy serwis transakcyjny  NNTFI24.pl. W nowym serwisie postawiliśmy na Twoją wygodę, intuicyjną obsługę i nowe funkcjonalności, dzięki którym będziesz mógł jeszcze wygodniej i skuteczniej zarządzać swoimi inwestycjami.

Co nowego?

Oto nowe funkcjonalności Twojego serwisu NNTFI24.pl

 

Konfigurator

Rozpoczynasz przygodę z inwestowaniem? Nie wiesz jaki fundusz wybrać? Dzięki konfiguratorowi w kilku krokach dobierzesz produkt dopasowany do Twoich potrzeb. Podaj wiek, cel inwestycji oraz zadeklaruj kwotę. Następnie wybierz interesujący Cię fundusz i dodaj do koszyka. To proste!

 

 

 

Lubisz zakupy online?

Teraz możesz w wygodny sposób dodawać do koszyka fundusze inwestycyjne i produkty emerytalne, które Cię interesują. Dzięki koszykowi możesz w każdej chwili dokończyć zakupy lub wracać do niego w dowolnym momencie.

 

Cenisz sobie wygodę?

W NN Investment Partners TFI rozumiemy to! Dlatego umowę zawierasz przez internet. Bez kuriera. Bez wychodzenia z domu.

Twój portfel

 

Zaprojektowaliśmy dla Ciebie zupełnie nową stronę główną serwisu NNTFI24.pl - Twojego centrum dowodzenia inwestycjami! Poza nowoczesnym wyglądem przygotowaliśmy kilka rozwiązań, które ułatwią Ci podejmowanie decyzji dotyczących zarządzania Twoimi funduszami inwestycyjnymi i produktami emerytalnymi.

 

photo

Zysk/strata

 Informacja o dotychczasowym zysku lub stracie dla Twojego całego portfela inwestycyjnego od teraz zawsze pod ręką.

Dowiedz się jaka jest stopa zwrotu i jej wartość dla wszystkich posiadanych przez Ciebie produktów inwestycyjnych lub emerytalnych.

photo

Zmiany w czasie

 Teraz, dzięki całkowicie nowej funkcjonalności jaką jest Zmiana w Czasie możesz sprawdzać jakie wyniki osiągały posiadane przez Ciebie fundusze w wybranym przedziale czasowym.

Jeśli chcesz porównać wyniki swoich produktów, wystarczy, że określisz interesujący Cię okres czasu.

photo

Emerytura

 Sprawdź jakie są aktualne limity wpłat na IKE i IKZE oraz ile jeszcze możesz wpłacić w ramach posiadanych funduszy emerytalnych w danym roku kalendarzowym.

Ustaw czas, który pozostał Ci do emerytury i śledź ile udało Ci się już zgromadzić na zabezpieczenie swojej przyszłości.

Cele

Marzysz o ciekawych podróżach, większym mieszkaniu albo nowym samochodzie, lecz brak Ci motywacji do oszczędzania? W NN Investment Partners TFI rozumiemy to! Dlatego w nowym serwisie transakcyjnym NNTFI24.PL będziesz miał możliwość tworzenia celów swoich inwestycji i regularnego śledzenia postępów w ich realizacji.

 

Klienci o nowym serwisie 

FAQ

  • Czy kiedykolwiek mogę być poproszony o podanie moich danych identyfikacyjnych?

    NN Investment Partners TFI nigdy nie prosi o przesłanie jakąkolwiek drogą (pocztową, elektroniczną, itp.) jakichkolwiek danych, dotyczących numeru uczestnika, hasła do logowania lub innych osobistych danych Klienta. Instytucja lub osoba prosząca o takie informacje robi to nielegalnie i nie jest powiązana z NN Investment Partners TFI. W przypadku otrzymania takiej wiadomości e-mail lub listu prosimy o zgłoszenie tego faktu kontaktując się z naszą infolinią pod numerem telefonu 801 690 555 (pn.-pt. w godz. 8-20, w soboty w godz. 9-14) lub skorzystanie z formularza kontaktowego na stronie nntfi.pl

  • Czy można zmienić rachunek bankowy i złożyć zlecenie sprzedaży funduszy?
    Aby otrzymać swoje środki uzyskane ze sprzedaży funduszy NN na zmieniony w serwisie rachunek bankowy należy złożyć zlecenie sprzedaży nie wcześniej niż w następnym dniu roboczym po dniu, w którym zmieniłeś numer rachunku bankowego.
  • Jak długo aktywny jest mój Numer Uczestnika i dostęp do serwisu NN TFI24?
    Twój Numer Uczestnika i dostęp do serwisu NN TFI24 będzie aktywny przez cały czas kiedy będziesz posiadał chociaż jeden produkt z minimalną wpłatą. Jeżeli zdecydujesz się wycofać wszystkie swoje środki i na Twoim Numerze Uczestnika nie będzie żadnych produktów to rok od realizacji ostatniego zlecenia sprzedaży Twój Numer Uczestnika stanie się nieaktywny i aby uzyskać dostęp od serwisu potrzebna będzie ponowna rejestracja.
  • Jak odblokować dostęp do serwisu jeżeli zapomniałem danych do weryfikacji?

    Jeżeli zapomniałeś danych do weryfikacji odblokowanie dostępu do serwisu możliwe jest tylko po kontakcie z naszą infolinią pod numerem telefonu 22 541 77 55 (pn.-pt. w godz. 8-20, w soboty w godz. 9-14). Po przeprowadzeniu weryfikacji możliwe będzie odblokowanie dostępu oraz otrzymanie nowego hasła startowego, którego zmiana będzie wymagana przy najbliższym logowaniu się.

  • Jak odblokować dostęp do serwisu przez Internet?

    Dostęp do serwisu dla danego Numeru Uczestnika zostanie zablokowany po kilkukrotnym błędnym wprowadzeniu hasła. Najszybszym sposobem na odblokowanie dostępu jest skorzystanie z opcji "Odblokuj dostęp", która znajduje się na głównej stronie. W formularzu będziesz musiał podać swoje dane i kliknąć "Dalej". Po pomyślnej weryfikacji wiadomość z nowym hasłem zostanie do Ciebie przesłana wiadomością sms na numer telefonu podany przy rejestracji.

  • Jak zmienić hasło logowania się do serwisu NN TFI24?
    Zmianę hasła można przeprowadzić po zalogowaniu do serwisu i wybraniu z górnego menu zakładki „Moje dane”, a następnie z lewej strony zakładki „Hasło”. Do ustalenia nowego hasła wymagane jest podanie starego hasła.
  • Jak zmienić numer rachunku bankowego w NN TFI24?

    Zmianę numeru rachunku bankowego można przeprowadzić po zalogowaniu do serwisu i wybraniu z górnego menu zakładki "Moje dane" a następnie z lewej strony zakładki "Numer rachunku bankowego". Na zmieniony w serwisie numer rachunku bankowego będą przekazywane wszystkie środki z realizacji zleceń sprzedaży jednostek funduszy NN, które zostały zlecone w kolejnych dniach roboczych.

  • Które dane w serwisie transakcyjnym NN TFI24 mogę zmienić?
    Po zalogowaniu się do serwisu NN TFI24 można edytować numer rachunku bankowego oraz hasło logowania się do serwisu. Na podany w serwisie numer rachunku bankowego będą przekazywane wszystkie środki z realizacji zleceń sprzedaży jednostek funduszy NN. Obie informacje możesz edytować wybierając w górnej części ekranu zakładkę „Moje dane” a następnie z bocznego menu zakładki „Numer rachunku bankowego” oraz „Hasło”.

    Można również edytować takie dane jak nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, uposażonych oraz serię i numer dokumentu tożsamości.

Rozwińzobacz mniej